| | Різновікова дошкільна група |
| | Підгрупа дітей 3-4 рік життя | | Підгрупа дітей 4-5 рік життя | | Підгрупа дітей 5-6 рік життя |
понеділок | 09.00–09.20 | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям та художньо-продуктивна діяльність (малювання) | 09.00–09.30 | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям та художньо-продуктивна діяльність (малювання) | 09.15–09.40 | 1. Ознайомлення із соціумом |
09.30–09.45 | 2. Ознайомлення із соціумом | 09.40–10.00 | 2. Ознайомлення із соціумом | 09.50–10.30 | 2. Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям та художньо-продуктивна діяльність (малювання) |
15.50–16.05 | 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) | 15.50–16.10 | 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) | 16.10–16.35 | 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) |
вівторок | 09.00–09.20 | 1. Інтегроване заняття: логіко-математичний розвиток та художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) | 09.00–09.30 | 1. Інтегроване заняття: логіко-математичний розвиток та художньо-продуктивна діяльність (аплікація) | 09.00–09.40 | 1. Інтегроване заняття: логіко-математичний розвиток та художньо-продуктивна діяльність (аплікація) |
| | | | 09.50–10.15 | 2. Ознайомлення з природним довкіллям |
15.50–16.05 | 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) | 15.50–16.10 | 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) | 16.10–16.35 | 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) |
середа | 09.00–09.15 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музика) | 09.00–09.20 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музика) | 09.00–09.25 | 1. Логіко-математичний розвиток |
09.30–09.50 | 2. Інтегроване заняття: ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення й культура мовленнєвого спілкування (художня література) | 09.30–09.55 | 2. Інтегроване заняття: ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення й культура мовленнєвого спілкування (художня література) | 09.35–10.00 | 2. Художньо-продуктивна діяльність (музика) |
| | | | 10.10–10.50 | 3. Інтегроване заняття: ознайомлення із соціумом та розвиток мовлення й культура мовленнєвого спілкування (художня література) |
четвер | 09.00–09.15 | 1. Розвиток мовлення й культура мовленнєвого спілкування (грамота) | 09.00–09.20 | 1. Розвиток мовлення й культура мовленнєвого спілкування (грамота) | 09.00–09.25 | 1. Розвиток мовлення й культура мовленнєвого спілкування (грамота) |
| | 09.30–09.50 | 2. Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) | 09.50–10.30 | 2. Інтегроване заняття: ознайомлення із соціумом та художньо-продуктивна діяльність (ліплення/аплікація) |
п'ятниця | 09.00–09.15 | 1. Розвиток мовлення й культура мовленнєвого спілкування (розвиток мовлення) | 09.00–09.20 | 1. Розвиток мовлення й культура мовленнєвого спілкування (розвиток мовлення) | 09.00–09.25 | 1. Художньо-продуктивна діяльність (музика) |
09.30–09.45 | 2. Художньо-продуктивна діяльність (музика) | 09.30–09.50 | 2. Художньо-продуктивна діяльність (музика) | 09.35–10.00 | 2. Розвиток мовлення й культура мовленнєвого спілкування (розвиток мовлення) |
15.50–16.05 | 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) | 15.50–16.10 | 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) | 16.10–16.35 | 3. Здоров’я та фізичний розвиток (ІІ пол. дня) |
Коментарi